Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Müşterilerimizin beklentilerini iletişim dünyasının yenilikleri ile biraraya getirmek Modern Bilişim olarak birincil hedefimizdir. Bu hedefe ulaşmak için;

Planlı eğitim faaliyetleri ile çalışanlarımızın etkinliklerini artırmayı, yaratıcılıklarını teşvik etmeyi,
İlgili tüm tarafların; tedarikçilerimiz, iş ortaklarımız, müşterilerimiz ve çalışanlarımızın katkıları ile, karşılıklı ve sürekli öğrenen bir organizasyona sahip olmayı,
Kalite Yönetim Sistemi’nin sürekli iyileştirme ve hedeflerle yönetim modelini mümkün olan tüm faaliyetlerimize yaygınlaştırmayı,
Faaliyet alanımızdaki ulusal ve uluslararası mevzuat ve yasalara uygun bir yönetim sistemi yürütmeyi,
Belirlediği risk ve fırsatlarla kalite yönetim sisteminin amaç, hedeflerine ulaşmak için gerekli olan iyileştirmeleri yapmayı,
Müşteri gereksinimlerini zamanında ve eksiksiz olarak karşılamayı, düzenli aralıklarla müşterilerimizin algı ve beklentilerini ölçmeyi ve kaynaklarımız çerçevesinde hizmet kalitesini iyileştirmeyi, müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik önlemler almayı görevlerimiz olarak benimsedik.